Tuesday 30 October 2007

Kenkiä...

Tämän aamun keskustelua...
M: -Etkö tosiaan tuonut mukanasi mitään järkeviä kenkiä?
Minä: -Toinhan minä kolmekin paria. Nämä avokkaat (joissa pienuinen korko), korkeakorkoiset saappaat sekä juhlakengät...
M: -Tarkoitin siis lähinnä lenkkitossuja... siis sellaisia kenkiä joita voit käyttää esimerkiksi kävelyllä tai sairaalassa.
Minä: -Enhän minä sinne mitään lenkkareita tarvitse, nämä sopii aivan mainiosti. Olisin pakannut mukaan lenkkarit jos olisin jotenkin aavistanut että menisimme lenkille, mutta eihän me koskaan, joten mitä suotta. Sitäpaitsi, kaikki naisethan pitää korkokenkiä.
M: - Eikä pidä.
Minä: -Pitäähän. Lasketaan vaikka.

Tulos olikin fifty-fifty. Itse rakastan korkeakorkoisia kenkiä (ja varsinkin saappaita), tässä muutama esimerkki sellaisista jotka voisivat löytyä silleen ihan sattumalta minunkin kaapistani.







Kaikki kengät löytyvät täältä

No comments: