Sunday 6 April 2008

We are back!!


Nukuin melkein koko lentomatkan, ja järkytyin kyllä aika pahasti kun heräsin. Koko Englanti oli nimittäin lumen peitossa. Loppupäivä on mennyt ihmetellessä, esseen on oltava huomenna valmis joten se tässä kaikkein eniten aiheuttaa päänvaivaa.
Kuvassa minun älyttömän trendikkäät matkailuvaatteet. En tiedä mitä muut ihmiset tekevät mutta aamuviideltä minä ainakin laitan päälle mitä kasan päältä löytyy. Huppari on muuten yksi poitsun synttärilahjoista- olen nimittäin haaveillut sellaisesta jotta olisi vähän käytännölisempääkin vaatetta kaapissa. Zarasta taisi sen löytää. Farkut on ystävältä perityt (liian suuret mutta lentomatkalle sopivat hyvin :)) En tiedä huvittaako oikein laittaa tänne vaatekuviani, eihän tämä kuitenkaan ole mikään muotiblogi (and thank god for that, tuo ei nyt varmaan inspiroi ketään!)... noh... Kamalaa kukkapeiliäni (vuokraisäntää ei voi syyttää liian hyvän mausta ainakaan) koristaa tuo pepsicolan postikortti...

2 comments:

MouMou said...

Tosi kivat noi sun farkut. Tuo väri on ihanan sininen! Sellainen pin up.:)

Zsuzsi said...

Jeps, olin ihan tyytyväinen kun ystävä päätti lahjoittaa ne minulle. Vähän isot mutta ok niin kauan kun en yritä pelata ne jalassa futista (yritetty on- ei hyvä), tosi mukavat kuitenkin :)